خانه / متن خبر انگلیسی با ترجمه / آموزش زبان انگلیسی با اخبار – مشکلات کروم ۲

آموزش زبان انگلیسی با اخبار – مشکلات کروم ۲

آموزش زبان انگلیسی با اخبار شماره ۱۰٫در شماره  ۹ ، آموزش زبان انگلیسی با اخبار با ۳ راهکار برای حل مشکلات کروم آشنا شدید. در شماره امروز به معرفی سه راهکار دیگر می پردازیم.

۴٫ Fix Protected System Files

The last thing you can try is to let Windows scan for problems within its protected system files. The operating system’s native tool will automatically repair and restore problems.

The feature is activated from the Command Prompt. Right-click on the Start menu and select Command Prompt (Admin), then type SFC.EXE /SCAN NOW. The scan could take a while, but Windows will let you know when it’s finished and give you the results.

4

۵٫ Delete User Profile

Sometimes you’ll be presented with an on-screen message that reads “Your profile could not be opened correctly”. As per the message, some features may become unavailable – this could include anything from bookmarks to browser settings.

Once again, there are a few fixes you can try.

5

Firstly, you can try deleting your profile. Head to Menu > Settings > Sign In and click Disconnect Your Google Account. You’ll be shown a warning; make sure you tick the checkbox next to “Also clear your history, bookmarks, settings, and other Chrome data stored on this device”, then select Disconnect.

5-1

Now, close and reopen Chrome, and sign in again. If you have Chrome Sync enabled, all your data will reload.

۶٫ Delete Web Data File

If re-adding your profile doesn’t fix the issue, you should try deleting Chrome’s Web Data file.

Note: Do not do this unless you are absolutely certain that it’s required and you know what you’re doing.

On Windows, open Explorer and navigate to C:\Users\[Username]\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\ (replacing [Username] with your credentials). Scroll down to the bottom of the list and delete the file called “Web Data”.

6

On Mac, open the terminal and type cd /Users/[user]/Library/Application Support/Google/Chrome/Default (once again, replacing [user] with your own details). Next, type rm -rf History*; rm -rf Web\ Data; .

On both operating systems, restart your machine, reopen Chrome, and see if your problem is solved.

۴ – فایل‌های محافظت‌شده‌ی سیستم را درست کنید

آخرین چیزی که برای رفع این مشکلات می توانید انجام دهید اجازه دادن به ویندوز برای جستجو در فایل های محافظت شده است. ابزارهای پیش فرض سیستم عامل به صورت اتوماتیک با درست کردن فایل‌های محافظت شده، مرورگر شما را تعمیر کرده و به حالت اول تبدیل کند.

این قابلیت از طریق خط فرمان ویندوز فعال می شود. بر روی منوی استارت کلیک راست کرده و با انتخاب  Command Prompt عبارت زیر را تایپ کنید.

“SFC.EXE /SCANNOW”

سپس ویندوز طی مدت زمان نسبتا طولانی اسکن را انجام می دهد، اما ویندوز به شما می گوید که کارش تمام شده و نتایج را به شما خواهد گفت.

۵ –  پاک کردن پروفایل کاربری

در برخی مواقع مرورگر کروم عبارت “پروفایل شما به درستی باز نمی شود” را به شما نشان می‌دهد. براساس این پیغام برخی از ویژگی ها برای شما قابل دسترسی نیستند –این چیزها ممکن است تنظیمات مرورگر و یا بوک‌مارک‌ها باشند.

دروباره برای حل این مشکل باید چند کار ساده انجام دهید.

راه‌حل اول این است که پروفایل کاربری خود را از مرورگر پاک کنید. برای اینکار، به بخش تنظیمات مرورگر رفته و در قسمت Sign In، روی گزینه‌ی Disconnect Your Google Account کلیک کنید. بعد از آن، اخطار دیگری را که عبارت رو‌به‌رو در آن نوشته شده مشاهده خواهید کرد.

“همچنین تاریخچه، بوک مارک ها، تنظیمات و سایر اطلاعات کروم که در سیستم شما ذخیره شده است”

با دیدن عبارت بالا، حتما از تیک خوردن آن مطمئن شده و سپس بر روی گزینه‌ی قطع اتصال کلیک کنید. بعد از انجام این کار، مرورگر کروم را بسته و دوباره باز کنید و وارد حساب کاربری خود شوید، اگر همگام سازی کروم را فعال کرده باشید، تمام اطلاعات شما دوباره بارگذاری خواهد شد.

۶ –  پاک کردن فایل‌ اطلاعات وب

اگر راه‌حل بالا برای حل شدن اخطار به خوبی کار نکرد، باید به سراغ پاک کردن فایل‌های Web Data مرورگر کروم بروید.

توجه: اگر کاملا مطمئن نیستید که این کار مورد نیاز است آن را انجام ندهید.

در رایانه‌ی خود مسیر زیر را دنبال کنید:

C:\Users\[Username]\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default

منظور از نام کاربری، نام کاربری شما در ویندوز است. بعد از رسیدن به مسیر بالا، باید فایلی را به نام Web Data پیدا کرده و آن را به طور کامل پاک کنید.

در مک نیز باید مسیر زیر را دنبال کنید (بار دیگر User همان نام کاربری شما در مک است)

cd /Users/[user]/Library/Application Support/Google/Chrome/Default

سپس عبارت پایین را تایپ کرده تا فایل Web Data مرورگر کروم به طور کامل از سیستم شما پاک شود:

؛rm -rf History*; rm -rf Web\ Data

در هر دو پلتفرم،‌ بعد از پاک کردن فایل مورد نظر، سیستم خود را ری‌استارت کرده و مرورگر کروم را دوباره باز کنید تا مشکل شما به طور کامل حل شود.

منبع :makeuseof

لطفا به این نوشته رای بدهید
[رای ها: 0 امتیاز: 0]

درباره ی مرتضی جوان

همچنین ببینید

c7-310

آموزش زبان انگلیسی با اخبار موبایل – گالکسی سی ۷ پرو

آموزش زبان انگلیسی با اخبار موبایل شماره ۱۴۸٫ متن انگلیسی با ترجمه فارسی خبری در مورد …

پاسخ دهید

فقط چند ثانیه تا دانلود فاصله دارید!
کافی است آدرس ایمیلتان را وارد کنید
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم متنفریم
فقط 4 ثانیه تا دانلود فاصله دارید!
کافی است آدرس ایمیلتان را وارد کنید
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم متنفریم