خانه / متن خبر انگلیسی با ترجمه / یادگیری زبان انگلیسی با اخبار – چگونه کسل نباشیم؟

یادگیری زبان انگلیسی با اخبار – چگونه کسل نباشیم؟

یادگیری زبان انگلیسی با اخبار شماره ۱۳۶٫ متن انگلیسی با ترجمه فارسی خبری در مورد مطالعات دانشمندان پیرامون روش های بیدارماندن بدون مصرف قهوه بخش هفتم.  متن انگلیسی خبر به همراه ترجمه فارسی را می توانید در ادامه مطالعه کنید.

Chew gum

It’s not necessarily a bad habit. Keeping your mouth busy seems to keep your mind alert as well. Some studies have suggested that chewing gum might be an effective way to reduce daytime sleepiness, perhaps because the act of chewing somehow increases circulation and activates certain regions of the brain.

chew-gum

Recent studies have also demonstrated that chewing gum can help people concentrate on exams, reduce anxiety, and increase reading comprehension. Just make sure you’re not smacking your gum too loudly if you’re around coworkers.

Dance or take a quick walk

Treating yourself to a little jig or a quick run up and down your building’s stairs is a great way to keep yourself awake. One study found that when participants exercised “during peak levels of sleepiness, subjective fatigue appeared partially alleviated.”

Getting up and getting moving also gets your endorphins flowing. These feel-good neurotransmitters help to relieve stress and fatigue and increase feelings of euphoria.

آدامس جویدن

آدامس جویدن لزوما عادت بدی نیست. به نظر می‌رسد وقتی دهان شما مشغول باشد، ذهن هم هوشیاری خود را بهتر حفظ می‌کند. بعضی مطالعات نشان می‌دهند که جویدن آدامس راهکار موثری برای کاهش خواب آلودگی روزانه است. شاید یک علت آن، این باشد که جویدن آدامس، بخش‌هایی از مناطق مغز را فعال نگه می‌دارد. ضمن این که جویدن آدامس در کاهش اضطراب، افزایش درک مطلب و تمرکز در امتحان اثرات مطلوبی دارد.

 در عملی کردن این راهکار سعی کنید که آدامس جویدن شما، آرام و بی سر و صدا باشد!

تحرک داشتن

جست و خیز داشتن و بالا و پایین رفتن سریع از پله‌ها یک روش عالی برای بیدار ماندن است. نتایج یک تحقیق نشان داد که خواب آلودگی و خستگی ذهنی در شرکت‌کنندگانی که تحرک داشتند کم‌تر بود.

برخاستن و حرکت کردن باعث به جریان افتادن اندورفین در بدن می‌شود. این انتقال دهنده‌های عصبی ‌مهربان! کمک می‌کنند که استرس و خستگی کاهش یافته و احساس شادی و سرخوشی جایگزین آن شود.

منبع: uk.businessinsider

لطفا به این نوشته رای بدهید
[رای ها: 3 امتیاز: 2.7]

درباره ی مرتضی جوان

همچنین ببینید

c7-310

آموزش زبان انگلیسی با اخبار موبایل – گالکسی سی ۷ پرو

آموزش زبان انگلیسی با اخبار موبایل شماره ۱۴۸٫ متن انگلیسی با ترجمه فارسی خبری در مورد …

پاسخ دهید

فقط چند ثانیه تا دانلود فاصله دارید!
کافی است آدرس ایمیلتان را وارد کنید
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم متنفریم
فقط 4 ثانیه تا دانلود فاصله دارید!
کافی است آدرس ایمیلتان را وارد کنید
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم متنفریم